en liten pojke har födds och jag känner för att rensa mitt huvud och mitt förflutna

jag vet inte egentligen när jag är född.. jag säger att jag föddes 86 men jag vet egentligen inte. Min mamma berättade aldrig det, hon sa att hon inte visste.. Vi flyttade runt hela tiden.. mamma & jag bårkade hela tiden. När var var 14 rymde jag till paris och jobbade lite som modell.

den 19/12 fick jag en egen pojke och jag kommer inte vara som min mamma.. jag kommer ta hand och göra det bästa för honom. Han är värd det, varje barn är värd det.. inget barn ska behöver lida i sin barndom som jag gjorde.
nu ska vi fira jul, jag är inte i london nu eftersom jag precis fått en pojke (som ännu inte har något namn) men överraskad blev jag idag när min stora feta familj från London kom och bestämde sig för att fira jul här och samt titta på babyn.


nu känner jag för en glögg och ett riktigt stort glas champagne, jag har inte kunnat dricka på jättelänge!
God jul allihopa, jag kände bara för att lägga mitt förflutna bakom mig och börja på nytt.

rock & roll är värd att dö för


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0