Dagens

DAGENS VILL HA: värme, sommar och en liten flört skulle inte vara fel men jag tror det får vänta ett tag=P
DAGENS KLÄDSEL: vitt Linne, en grå polo tröja, ett par nudie jeans och ett par bruna höga stövlar.
DAGENS SMINK: lite foundation, rouge, mascara, lite brun ögonskugga, lite puder och har duttat på lite rött läppstift fast syns knappt.
DAGENS FRISYR: uppsatt i en hög knut
DAGENS HÄNDELSE: inget speciellt, har varit ute och promenerat i vagnen med Milo och köpt en kaffe på starbucks bara. Jag var inne och handlade lite också.
DAGENS LÅT: jag har lyssnat på gamla klassiker typ 60-tals musik, det är mysigt!
DAGENS PLANER: Laga middag ikväll och sedan vid 8 kommer ett par vänner över på några glas vin och lite mat..
DAGENS SAKNAD: syster jennifer.
DAGENS DUMMASTE: idioten på tunnelbanan
DAGENS DROG: kaffe
DAGENS ROLIGASTE: min underbara vän john.
DAGENS FAVORIT: min stora mysiga halsduk som jag virar många varv runt halsen, den värmer!
DAGENS KÖP: ett par boots.
DAGENS GODIS: chocolate.
DAGENS DRYCK: kaffe
DAGENS LÄSNING: New York Times, Vouge, Cosmopolitan.
DAGENS HUMÖR: förväntansfull på kvällen, ska bli kul:)
DAGENS ORD: Freak ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0