There's always a return!!

Hello everyone.

Jennifer tvingar mig att skriva, men jag får väl lyda henne för det verkar så viktigt för henne.

vad ska jag berätta om.. min son? mitt kärleksliv? mitt jobb?
ja ni ser det finns en del vi får väl ta och skriva några rader om allt:

Milo, min son! han är min avkomma, tänk att jag skapat honom jag förstår det inte riktigt haha. Men min kärlek är så stor för honom. Min lilla prins! Han är världens snällaste pojken han skriker knappt, han lyder alltid även om han inte förstår så jättemycket ännu. Han har ljusbrunt lockigt hår med stora bruna ögon. Han är det finaste som finns! vem hade kunnat ana att det skulle vara så kul med en liten skitunge? ;) haha. Minst av alla jag! Men vi har så mycket kul tillsammans. Vi bor i en trea i London och den är så fin! Bilder kanske kommer någon gång! Jag har dom på datorn men ska bara orka ladda upp dem också.

Jag har faktiskt ett förhållande just nu Andrew heter han. Jag är 23 och han är 27 år. Han är världens bästa! Jag och han har väl hållt ihop sedan i sedan i april någongång då började vi ses. Men vi inledde väl ett förhållande typ i sommras någon gång och Milo älskar honom. Han är som Milos pappa då inte Milos biologiska pappa är särskilt involverad i Milos liv. Milo träffar väl sin pappa en gång i månaden men vissa gånger ännu mindre. Men jag och Andrew trivs bra tillsammans och vi har pratat om att flytta in tillsammans också någon gång i framtiden. Någon gång nästa år :) Jag kan inte bli lyckligare! Andrew jobbar som Kriminaltekniker :)

Jag själv fortfarande mammaledig men jag lämnar Milo till en dagmamma ungefär två gånger i veckan jag funderar på att plugga till hudterapeut eller något:)

/ Danny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0